Používáme cookies.
Souhlasím
kdyz-prodej-neznamena-konec

Když prodej neznamená konec. Nenechte svou firmu padnout na dno

Firma neroste, jak by měla, ztrácí počáteční drive i pozici na trhu, anebo už dokonce vězí ve zdánlivě neřešitelných problémech. Správně načasovaný prodej firmy může být win-win strategie.

Když prodej neznamená konec. Nenechte svou firmu padnout na dno

Firma neroste, jak by měla, ztrácí počáteční drive i pozici na trhu, anebo už dokonce vězí ve zdánlivě neřešitelných problémech. Správně načasovaný prodej firmy může být win-win strategie.

Číst více
Nakopněte svůj byznys. Proč se nebát strategického partnera

Strategický partner může firmám pomoci ve chvíli, kdy potřebují novou energii či kapitál k dalšímu růstu, když samy nezvládají naplnit potenciál a přejít na větší trhy nebo jim chybí schopní lidé.

Číst více
Kdy je správný čas prodat firmu, abyste neprodělali a byli v klidu

Svoje firmy vybudovali od nuly a dovedli k miliardovým tržbám, o jejich prodeji však začínají majitelé uvažovat zpravidla až když se dostanou do úzkých. A to je podle odborníků špatně.

Číst více
Když prodej neznamená konec. Nenechte svou firmu padnout na dno

Firma neroste, jak by měla, ztrácí počáteční drive i pozici na trhu, anebo už dokonce vězí ve zdánlivě neřešitelných problémech. Správně načasovaný prodej firmy může být win-win strategie.

Číst více