Asistent/ka týmu a recepční Brno
Pro reprezentativní kancelář naší investiční společnosti v Brně hledáme šikovnou osobu na pozici asistent/ka a recepční, která zabezpečí chod naší kanceláře.
Co bude náplní Vaší práce:
• Zajištění chodu recepce (zpracování došlé a odesílané pošty, uvádění a obsluha návštěv, vyřizování telefonů a emailů)
• Příprava podkladů pro účetní
• Zpracování cestovních příkazů
• Obsluha při jednáních vedení společnosti
• Administrativní podpora celého týmu, včetně objednávání hotelů a letenek
• Zajišťování, objednávání a doplňování zásob
• Organizace vánočních dárků pro klienty naší společnosti
• Další administrativní úkony dle potřeby
Co byste měl/a splňovat:
• Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
• Znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel)
• Angličtina slovem i písmem (úroveň B2)
• Řidičský průkaz skupiny B (používání vozidla je nezbytností)
• Spolehlivost a pečlivost, příjemné vystupování
• Schopnost samostatného rozhodování
• Trestní bezúhonnost
Co můžete očekávat:
• Práci na HPP
• Zodpovědnou a smysluplnou práci v oblasti administrativy
• Příjemné pracovní prostředí v reprezentativních kancelářích v Brně
• Přátelský kolektiv
• Mobilní telefon a Multisport kartu (po zkušební době)
• Firemní akce
• Stravovací paušál
• Zdarma občerstvení na pracovišti
• Pracovní doba 8.30 – 17.00
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete prosím životopis s fotografií e-mailovou adresu jindrova@jetinvestment.cz.